klachtenprocedure

Eric den Heijer – training, coaching, advies hecht grote waarde aan een optimale samenwerkingsrelatie met haar klanten. Wij stellen het dan ook zeer op prijs als u contact met ons opneemt wanneer u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Zodat wij samen met u naar een oplossing kunnen zoeken.

klachten over onze dienstverlening

Mocht u desondanks een klacht willen indienen over onze dienstverlening of over het gedrag van een van onze medewerkers, dan hanteren wij onderstaande klachtenprocedure.

  1. U kunt uw klacht schriftelijk (per brief of email) aan ons kenbaar maken:
    Eric den Heijer – training, coaching, advies
    Revaleiland 84
    1014 ZG Amsterdam
    info@ericdenheijer.nl
  2. U ontvangt binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging
  3. De afhandeling van uw klacht valt onder verantwoordelijkheid van de eigenaar van Eric den Heijer – training, coaching, advies.
  4. Een klacht zal altijd vertrouwelijk worden behandeld.
  5. Binnen 2 weken neemt Eric den Heijer contact met u op met een voorstel om tot een oplossing te komen. Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, wordt u hiervan binnen deze twee weken op de hoogte gesteld met een indicatie wanneer wij met een reactie op uw klacht komen.
  6. Indien de behandeling van uw klacht door Eric den Heijer niet leidt tot een in uw ogen acceptabele oplossing dan kunt u een beroep doen op het klachtenreglement van de Nederlandse Orde van Beroepstrainers (NOBTRA). Eric den Heijer is als trainer aangesloten bij de beroepsvereniging NOBTRA en beschouwt de uitspraak van de Klachtencommissie van de NOBTRA als bindend en de door hun voorgestelde oplossing zal door mij snel worden opgevolgd en afgehandeld. Informatie over het indienen van een klacht bij de NOBTRA vindt u op hun website
  7. Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van een 1 jaar bewaard.